Visit SeaWorld Orlando’s Christmas Celebration With Smart Destinations

Destinos clientes inteligentes podem desfrutar de Celebração de Natal do SeaWorld Orlando com cartão Go Orlando, Orlando Go Select Pass, e muito mais.

SeaWorld Orlando welcomes the return of their festive Christmas Celebration, a month-long event filled with special holiday programming, rides, and performances. Beginning on November 23, 2013 and continuing on select dates through December 31, 2013, SeaWorld’s Christmas Celebration is a perennial favorite for visitors to Florida during the holiday season. Travelers with Smart Destinationswill soon be able to enjoy this experience as part of a family-friendly holiday vacation.

Este ano, SeaWorld Orlando está apresentando os feriados com um respingo em sua "invernal, país das maravilhas aquoso." Um dos eventos apresentados para esta temporada é o popular "Shamu Milagre do Natal", um show noturno de água que encarna o "poder e beleza" do espírito do feriado. Novo em 2013 "Desejo do Natal de Elmo" convida personagens da Vila Sésamo ao SeaWorld Orlando para um evento musical festiva e familiar. As crianças também podem desfrutar de "The Polar Express Experience", o espetáculo "Winter Wonderland on Ice", o "Sea of ​​Trees" deslumbrante luzes musicais de exibição, e os deslumbrantes "Holiday Reflections" show pirotécnico.

Many other events at the SeaWorld Orlando Christmas Celebration take their inspiration from the natural world and the marine creatures of SeaWorld fame, like “Clyde and Seamore’s Countdown to Christmas,” which stars two of Santa’s sea lion helpers. Visitors with Smart Destinations can also take advantage of their park admission to visit the Christmas Market, Village Square, Shamu’s Happy Harbor, and the festive Waterfront. Each area features individual décor and special attractions, all designed for family-friendly fun and excitement.

Os visitantes a Orlando este inverno pode desfrutar da celebração do Natal do SeaWorld com o Atrações Orlando férias Passe , Que também inclui a admissão ao Centro Espacial Kennedy eo Arabian Nights Dinner Theater. Destinos mais inteligentes viajantes também podem visitar o SeaWorld Orlando com selecionado Go Orlando cartões, ou como parte de um personalizado Go Select Pass. A entrada para o SeaWorld Celebration Natal e todas as performances está incluído no ingresso do parque.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: http://www.smartdestinations.com.