SmartDestinations.com is One of Boston’s “Hottest”

SmartDestinations.com, home of the popular Go City cards, has been named one of the "Hottest Companies in Boston" for 2012.

Save money with a Go City Card!

Boston, MA — SmartDestinations.com, home of the popular Go City cards that give travelers exclusive savings and access to more than 500 of the nation’s most popular museums, tours and fun activities, has been named one of the “Hottest Companies in Boston” for 2012.

“Given the resurgent start-up community and energy in Boston, it’s great to be recognized as a growing company delivering real results and revenue alongside others in the area,’ said CMO Brian Carr. “Not only are we delivering consistent growth and results, but our the savings customers love and simplicity of using our Go City cards or building their own custom passes with Go Select Passes.”

Smart Destinations.com is among 60 hot companies chosen from among almost 2,000 Boston companies by Lead411.com, which researched venture capital fundings, public news events, company launches, new office openings, customer press releases. Other companies on the list included HubSpot, Care.com, Gather and Demandware.

"Esta é nossa 3 prêmio rd Boston. Estamos satisfeitos com o reconhecimento do Prêmio recebeu ao longo dos últimos anos ", disse Tom Azul, CEO da Conduzir 411 , "E estamos muito orgulhosos da lista respeitado de empresas para o 2012 vencedores ".

How the Winners were Chosen
First, all companies must be in either the Software, Wireless, Internet, Hardware, or Media industry and be a privately held organization, and be within Boston, Massachusetts. From there, each company must meet one or more of the following requirements;

** 100 % de aumento nas receitas em relação ao passado 2 anos; OU
** Mais de $ 2 M em financiamento no passado 2 anos;

Smart Destinations fornece as únicas passes multi-atração que maximizam a diversão, economia e conveniência de passeios turísticos com opções de compra flexíveis para cada tipo de viajante. Lojas de varejo on-line e em pé-up disponíveis, Smart Destinations passa, incluindo Go Cartões City, Go Go Explorer e Select, fornecer admissão para mais de 500 atrações em toda a 13 Destinos norte-americanas, incluindo Nova York, Orlando, San Diego, Chicago e Oahu. Todos os passes vêm com extras valiosos, incluindo a capacidade de ignorar a linha em atrações selecionadas e guias abrangentes da cidade que oferecem dicas e descontos de bônus sobre compras e refeições. Smart Destinations passa aproveitar a tecnologia patenteada da empresa e maior rede do setor de parceiros atração para salvar os consumidores até 55 % Em comparação com a compra de bilhetes individuais. A empresa está sediada em Boston, MA. Para obter mais informações, visite www.smartdestinations.com.

About Lead411

Lead411 provides information, news, and research about U.S. companies and their executives. Founded in 2001, its goal has been to focus on quality corporate data that is valid and useful rather than producing as many company records as possible. In addition, Lead411 tracks company news in order to alert its customers about venture financing, new hires, hiring plans, etc. Customers include Gartner, Administaff and ADP.