Smart Destinations Congratula-se com novas atrações para ir Select Los Angeles Passe

Smart Destinations welcomes Long Beach Harbor Tour and Double-Decker Bus Tour to the Go Select Los Angeles Pass.

Boston, MA - A Smart Destinations tem o prazer de anunciar a adição de duas novas turnês no mercado de Los Angeles à sua Go Select Los Angeles Pass : a Long Beach Harbor Tour e a excursão de ônibus de dois andares. Esses passeios proporcionarão novas oportunidades para os clientes da Smart Destinations explorarem Los Angeles por terra e por mar.

“These tours are fun and easy ways to see all that Los Angeles has to offer,” said Kevin McLaughlin, CEO of Smart Destinations. “Now our customers can enjoy both of them as part of a customized attraction pass for the perfect budget-friendly vacation.”

The Long Beach Harbor Tour combines the experience of a relaxing cruise with an enlightening introduction to Los Angeles culture and wildlife. Over the course of one hour, visitors will depart from Long Beach and visit over 50 remarkable points of local interest. This cruise also provides an excellent opportunity to observe the local sealife, including sea lions, harbor birds, and other marine mammals. Tour guides even include trivia on local celebrities and famous landmarks from cinema history.

O Double Decker Bus Tour é um open-air, hop-on hop tour bus-off, com mais de 70 pára em seis rotas diferentes, do centro de Hollywood e Beverly Hills a bela Santa Monica. O hop-on conveniente recurso hop-off permite que os visitantes a explorar LA em um ritmo personalizado e passar o tempo em várias áreas de compras, jantar, ou visitar atracções de Los Angeles antes de voltar a embarcar. Este passeio informativo é especialmente recomendado para crianças e visitantes de primeira viagem para a cidade. O passe é bom para 24 horas no valor de explorar e visitar atrações.

Além dessas duas novas opções de passeios maravilhosos, clientes Smart Destinations visitar Los Angeles com a Go Select Los Angeles passagem pode optar por adicionar outras atracções para o seu plano de férias personalizado. Universal Studios e Hollywood Madame Tussaud são favoritos perenes, sendo que ambos estão disponíveis como paradas no Double Decker Bus Tour. Famílias com crianças podem desfrutar de uma visita ao local, Berry Farm parque de diversões de Knott lenda ou Six Flags. Os visitantes interessados ​​no lado cultural de Los Angeles irá apreciar o Museu Hollywood e o transatlântico Queen Mary histórico.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: www.smartdestinations.com.