Smart Destinations Releases All-New Boston Explorer Pass®

Smart Destinations is launching an all-new Boston Attractions Pass this summer– the Boston Explorer Pass®.

Boston Explorer PassToday Smart Destinations announced the upcoming release of a new product in their Northeast market – the Boston Explorer Pass®. The Boston Explorer Pass® joins their Boston-area family of attraction passes, which also includes the all-inclusive Go Boston® Card, the customizable Go Select® Pass, and signature Go Select® packages. The Boston Explorer Pass® will be available in market beginning July 1, 2014.

Após o recente lançamento de uma passagem bem sucedida Explorador ® em San Francisco no início deste ano, Smart Destinations criou o Explorador Passe Boston ® para os visitantes de Nova Inglaterra. O Explorador Passe Boston ® permite aos viajantes escolher três dos quinze dos melhores atrações da cidade para visitar ao longo de um total de trinta dias. Atrações incluídas abrangem uma variedade de interesses e atividades, como os patos Boston Tours, um Fenway Park Tour , Um porto de cruzeiros Boston, o Museu de Belas Artes , E do Observatório Skywalk.

"Estamos muito animado para oferecer este novo produto para os nossos visitantes de Boston", disse Judy Gauthier, Director Regional com Smart Destinations. "The Explorer passagem de Boston cria uma experiência de viagem diferente para os nossos clientes que é tudo sobre os seus interesses e os seus horários, para que eles possam economizar em custos de atração sem sacrificar nada sobre seus planos de férias."

The flexibility of the Boston Explorer Pass® suits a number of travel styles. The curated selection of diverse attractions emphasizes some of the best highlights of the Boston area and allows travelers to explore the city with the confidence of an insider. The freedom to choose from those attractions during the course of an entire month also allows everyone to enjoy using the pass – from visitors with anywhere from a few days to two weeks in town, to locals exploring on the weekends.

O Explorador Passe Boston ® estará disponível apenas no mercado em um número das atrações existentes e centros de informações turísticas, incluindo o Boston Common e Prudential Center visitantes Centros de Informação, Boston Duck Tours no Prudential Center, Beantown Trolley, e AdvenTours Urban Bike Rentals and Tours. O Explorador Passe Boston ® vendido por US $ 69 . 99 / adulto e US $ 42 . 99 / criança, para uma economia de até 48 % por pessoa.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With both mobile and physical multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off regular admission prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards®, Explorer Passes® and Go Select® Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine U.S. destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: www.smartdestinations.com.