Smart Destinations Orlando Partner Kennedy Space Center Opens “Space Shuttle Atlantis”

Smart Destinations customers can now enjoy a brand new NASA experience at the Kennedy Space Center, the Space Shuttle Atlantis Exhibit.

Travelers to Central Florida flock to Orlando for a number of reasons: theme parks like SeaWorld, wildlife sanctuaries known for their iconic gator inhabitants, and the one-of-a-kind cultural institution, the Kennedy Space Center. Beginning this summer, Smart Destinations visitors with astronaut dreams can enjoy a brand new experience at the prestigious Kennedy Space Center – the Space Shuttle Atlantis Exhibit.

The Space Shuttle Atlantis Exhibit is a 90,000-square-foot hall dedicated to the magnificent story of NASA’s Space Shuttle Program, from Project Mercury to the International Space Station. Some highlighted features of the Atlantis exhibit include state-of-the-art multimedia presentations, replica shuttles and rockets, and more than 60 interactive exhibits and simulations. The heart of the exhibit, however, is the Space Shuttle Atlantis itself, suspended 30 feet off the ground and positioned as if though it were in orbit, allowing visitors to imagine Atlantis as she once flew through space.

"O Kennedy Space Center é uma das instituições mais importantes da história da ciência norte-americana", disse Keith Fogarty, Director Regional de Orlando com Smart Destinations. "O novo Espaço de exposições Shuttle Atlantis irá melhorar a experiência de férias dos nossos clientes com a sua diversidade de materiais, artefatos e exposições interativas."

O Kennedy Space Center tem sido um parceiro atração Orlando popular com Smart Destinations por vários anos, e desenha um consistentemente elevado volume de visitantes à sua excelente Visitor Complex. A entrada para o Espaço de exposições espacial Atlantis está disponível tanto com o Ir Orlando Cartão e a Ir Select Orlando Passagem , Dando Destinos clientes inteligentes duas opções para salvar esta experiência incrível.

In addition to the impressive contents of the Space Shuttle Atlantis Exhibit, Smart Destinations customers will also enjoy further highlights of the Center, including the fan favorite Shuttle Launch Experience, a number of IMAX 3-D films, and the U.S. Astronaut Hall of Fame. Children and adults alike will enjoy the recently added Angry Birds Space Encounter, which utilizes pop culture to teach children about the physics and mechanics of space travel.

O Smart Destinations ajuda os viajantes a aproveitarem mais atividades em seus destinos por menos. Com seus passes multi-atração, os visitantes desfrutam de opções de compra flexíveis, com economia de até 55 % de desconto nos preços de admissão regulares e a conveniência de pular a linha nas atrações mais populares. Disponíveis on-line e em lojas de varejo, os passes Smart Destinations, incluindo os cartões Go City, Go Explorer e Go Select Pass, dão acesso a mais de 400 atrações em nove destinos da América do Norte, incluindo Nova York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, São Francisco e Boston. Para mais informações visite: http://www.smartdestinations.com .