Smart Destinations Offers VIP Red Sox Tickets with Go Boston Card®

Smart Destinations introduces Red Sox Game Tickets with VIP early ballpark admission as an exclusive bonus offer for their popular Go Boston Card®.

This week Smart Destinations announced the addition of an exciting and exclusive new choice in their Go Boston Card® program: Red Sox tickets with VIP early ballpark access privileges to select 2014 home games. Tickets are available as a bonus attraction for customers who purchase a 3, 5, or 7 Day Go Boston Card® attraction pass. Smart Destinations is the first and only company to include tickets to an athletic event in an attraction pass marketed to tourists visiting Boston.

Fenway Park is a perennially popular destination for New England travelers, and baseball fans often take the opportunity to tour Major League Baseball’s oldest and most historic stadium. Smart Destinations’ new offering makes it easy for baseball fans to enjoy an authentic Fenway experience with minimal stress. In addition to the classic physical card, Go Boston Card® holders also now have the option to receive a digitally-delivered version that can be printed out or presented on a smart phone at Fenway Park to retrieve their tickets.

"Esta é uma nova oportunidade para os nossos clientes em Boston", disse Judy Gauthier, Director Regional com Smart Destinations. "Temos trabalhado com Fenway Park por vários anos em suas turnês de estádios, mas esta nova adição à Vá Boston Cartão ® alinhar só reforça nossa parceria e torna a experiência Boston para fãs de esportes que muito mais memorável. "

Tickets will be available for select Red Sox home games on a space available basis. Subject to availability, customers will get a ticket in the Outfield Grandstand, Bleachers, or Standing Room sections of the stadium. The tickets offered through Smart Destinations also come with special VIP Early Park Access that allows Go Boston Card® holders the option to enter the ballpark up to 2.5 hours in advance of the game to watch batting practice or explore the Big Concourse.

For more information on Red Sox tickets with Smart Destinations, including a complete schedule of eligible games, other iconic Boston attractions, and general trip planning advice and insider tips, visit www.smartdestinations.com/Boston.

Smart Destinations ajuda os viajantes desfrutar de mais atividades em seus destinos por menos. Com tanto móvel e física multi-atração passa, os visitantes desfrutar de opções de compra flexíveis, uma economia de até 55 % Fora dos preços regulares de admissão, ea conveniência de pular a linha em atrações mais populares. Lojas de varejo on-line e em pé-up disponíveis, Smart Destinations passa, incluindo Go Cartões City, Explorer passa and Go Select Passes, fornecer admissão para mais de 400 atrações em nove destinos nos Estados Unidos, incluindo Nova York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco e Boston. Para mais informações visite: www.smartdestinations.com.