Smart Destinations Continues Mobile Innovation with New Digital Go Orlando Card®

Smart Destinations releases the latest in a series of innovative mobile technology offerings, the Digital Go Orlando Card.

Smart Destinations announces the release of the Digital Go Orlando Card®, the first all-mobile Orlando attractions pass in the market. This product release is the most recent in a series of innovative mobile options from Smart Destinations, and is the final Go City Card® to be offered in digital form.

Como a indústria do turismo mundial continuou a expandir-se, opções de viagem carteira-friendly como passes multi-atração tornaram-se cada vez mais valioso para turistas norte-americanos e internacionais na última década. No entanto, a plataforma de entrega para esses passes manteve-se predominantemente de baixa tecnologia, oferecendo os passes através de produtos de papel, como vales ou folhetos.

Em busca de uma opção melhor, Smart Destinations lançou suas primeiras atrações totalmente digital passar no início 2013 , Liberando uma versão móvel do seu best-seller New York Pass Explorer. O produto rapidamente provou ser uma opção popular entre os clientes 'Smart Destinations, como quase 70 % Dos viajantes optou por entrar na era digital para uma futura viagem. Agora, um ano e nove destinos depois, Smart Destinations oferece Digital Go Cidade Cards® para todos os seus mercados.

Produtos como o cartão Go Orlando Digital representam o melhor em inovação de tecnologia móvel para a indústria de viagens. Combinando as mesmas grande economia, flexibilidade e benefícios de insider Atrações de Orlando passa com a conveniência de um aplicativo móvel, este novo produto simplesmente torna a exploração mais fácil e divertido. Com o Go Digital Orlando Card®, os viajantes têm acesso conveniente para qualquer um de Orlando 42 melhores atrações com o toque de um botão ou o furto de um ecrã.

Visitors simply need to display the pass on a smartphone or tablet for admission to popular attractions like LEGOLAND Florida and Kennedy Space Center. Digital Go Orlando Card® holders will also enjoy special discounts and offers, plus a free all-digital guidebook complete with maps, directions, and insider tips. With this latest addition to the family of Digital Go City Cards®, Smart Destinations is changing the way people explore.

For more information on the Digital Go Orlando Card®, the greater Orlando area, and trip planning advice and other resources, visit www.smartdestinations.com/orlando.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With both mobile and physical multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off regular admission prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations® passes, including Go City Cards®, Go Explorer Passes® and Go Select® Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine U.S. destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: www.smartdestinations.com.