Smart Destinations Launches Improved Go Orlando Card®

Smart Destinations’ new Go Orlando Card® offers the best value in the history of the attraction pass, debuting with a special limited-time offer of $99.99 for a 2 day card

Go Orlando CardSmart Destinations has announced the launch of a new and improved Go Orlando Card®, featuring the best value in the history of the attraction pass. With a new selection of attractions, greater flexibility, and the option to add a discounted SeaWorld ticket, the Go Orlando Card® is the best way for visitors to save on the widest variety of Orlando area attractions.

The Go Orlando Card® possui acesso ilimitado ao 35 As atrações populares de Orlando, incluindo LEGOLAND® Flórida , Gatorland, Boggy Creek Airboats , e Kennedy Space Center . Ele também inclui um conveniente 3 dia Passe I-Ride Trolley , Bem como a admissão das principais atracções I-Drive, como WonderWorks, Ripley Believe it or Not !, Congo River Adventure Golf, Titanic: The Experience E Fun Spot Action Park. Ir titulares Orlando CARD® também podem desfrutar de uma série de passeios turísticos e cruzeiros, explorar sua arte vibrante Orlando, e estudar o ecossistema fascinante da Florida Everglades.

Como um valor acrescentado, Ir Orlando Cartão ®customers pode comprar um bilhete de "Bom Tanto Day" para o SeaWorld Orlando por um preço especial de apenas US $ 80 , De US $ 15 poupança ao longo admissão preço de varejo. Sea World bilhetes 'Smart Destinations mesmo permitir que os clientes para ignorar a linha do bilhete no parque. Com sua flexibilidade e conveniente de entrega, imediato, o bilhete SeaWorld de Smart Destinations é uma opção de alto valor para todos os viajantes.

“Orlando and the whole central Florida region have so much to offer, but we know that the cost of visiting attractions can really add up,” said Christina Simpson, Regional Director with Smart Destinations. “Our Go Orlando Card® gives visitors the opportunity to experience a wide variety of area attractions with the same convenience and value as a theme park pass, so they can get the most out of their vacation.”

The Go Orlando Card® is available directly from Smart Destinations as a digital download to any smartphone, or as a “print and go” pass, eliminating the hassle of shipping and the distraction of paper tickets or booklets. Customers will also receive a handy digital guide to the attractions, which can be downloaded and printed for convenience.

Like all of Smart Destinations’ award-winning Go City Cards, the Go Orlando Card®provides admission to any or all of the included attractions, so customers won’t have to choose between top theme parks, or the popular family attractions located on the iconic I-Drive corridor. Go Orlando Cards®are available for 2, 3, 5, and 7 days, with the flexibility to use those days over any two week period.

As a featured product, the 2-day Go Orlando Card® will be offered at a special introductory price of $99.99 for the first three weeks of availability. Go Orlando Cards are available online or by phone exclusively through Smart Destinations. For additional information about the redesigned Go Orlando Card®, Orlando attractions, Florida trip-planning advice, and more, visit www.smartdestinations.com/orlando.

Smart Destinations ajuda os viajantes desfrutar de mais atividades em seus destinos por menos. Com tanto móvel e física multi-atração passa, os visitantes desfrutar de opções de compra flexíveis, uma economia de até 55 % Fora dos preços regulares de admissão, ea conveniência de pular a linha em atrações mais populares. Lojas de varejo on-line e em pé-up disponíveis, Smart Destinations passa, incluindo Go Cartões City, Explorer passa and Go Select Passes, fornecer admissão para mais de 400 atrações em nove destinos nos Estados Unidos, incluindo Nova York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco e Boston. Para mais informações visite: www.smartdestinations.com.