Smart Destinations Introduces Limited-Time Go Boston Winter Card

Smart Destinations releases special, limited-time 3-day Go Boston Winter Card for seasonal travel to Boston.

Seasonal travel to the Northeast often means an itinerary tailored to wintertime favorites: from holiday-themed events to classic cool weather activities. To maximize customer value for those winter vacations, Smart Destinations is releasing the new and available for a limited time only 3-Day Go Boston Winter Card.

The 3-Day Go Boston Winter Card combines admission to 23 wintertime Boston attractions in a convenient digital format available for instant delivery, allowing customers to print their attraction pass or display it on a mobile device for admission. Designed for travel only during the winter months, it can be redeemed from now until March 31, 2014.

"Milhares de visitantes foram capazes de ver mais e fazer mais usando o cartão Go Boston", disse Patrick Moscaritolo, Presidente & CEO da Greater Boston Convention & Visitors Bureau. "Smart Destinations tem sido um grande parceiro do GBCVB ao longo da última 10 anos, agregando valor para todos os que visitam nossa cidade. A nova edição de Inverno é ideal, permitindo que as pessoas a escolher entre uma grande variedade de museus e atracções sazonais e que ofereçam tempo extra para desfrutar de readmissão que faz para um refúgio de inverno perfeito. Na verdade não há muito a fazer em Boston durante a temporada de inverno - você apenas tem que ficar mais "!

Highlights on the Go Boston Winter Card include the New England Aquarium, the Boston Museum of Science, Fenway Park Tours (a huge local favorite due to Boston’s recent World Series win), and cold weather-friendly Hop-On/Hop-Off Trolley Tours.

“We know it can be tricky to plan travel in winter months, especially when you’re dealing with destinations where weather plays a factor in what’s available,” said Judy Gauthier, Regional Director with Smart Destinations. “So this year, we decided to create a product to help visitors save money and highlight the best seasonal attractions for visitors to Boston, minimizing the risk of an attraction being closed or unavailable.”

The Go Boston Winter Card is valid for 3 consecutive days, and can be displayed on a mobile device or smartphone for admission to any of the 23 included attractions. For a complete list of included attractions, visit the Go Boston Winter Card page. The Go Boston Winter Card is only available for a limited time, and can only be purchased online or over the phone from Smart Destinations.

Smart Destinations ajuda os viajantes desfrutar de mais atividades em seus destinos por menos. Com a sua multi-atração passa, os visitantes desfrutar de opções de compra flexíveis, uma economia de até 55 % Fora dos preços de porta, ea conveniência de pular a linha em atrações mais populares. Lojas de varejo on-line e em pé-up disponíveis, Smart Destinations passa, incluindo Go Cartões City, Go Go Explorer e Select Passes, fornecer admissão para mais de 400 atrações em nove destinos norte-americanas, incluindo Nova York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco e Boston. Para obter mais informações, visite http://www.smartdestinations.com .