Smart Destinations Announces 2.5 Millionth Attraction Visit

Boston, MA — Smart Destinations Inc., the fastest growing travel company on the Inc. 500, marked their 2,500,000 visitor to an attraction using their pre-paid all access attraction passes. The visit occurred at Shedd Aquarium on April 21st. Located in Chicago Illinois,… [Read More]

Boston, MA - Smart Destinations Inc., o mais rápido crescimento empresa de viagens no Inc. 500 , Marcou o seu 2 , 500 , 000 visitante a uma atração usando sua pré-pago toda a atração acesso passa. A visita ocorreu no Shedd Aquarium em abril 21 st. Localizado em Chicago Illinois, o Shedd é mais votados aquário do país, e uma atração popular em Smart Destinations Ir Chicago Cartão .

“It took us four years to get to one million visits,” said Cecilia Dahl, founder and President of Smart Destinations. “To get to this level in less than half the time is pretty gratifying. I give credit to the team here for their focus on delivering customer value and to the over 425 museums, tours, and attractions who partner with us in our network.”

“Fizemos uma parceria com a Smart Destinations desde 2005 ”, Disse Ron Nuce, do Shedd Aquarium. “Foi ótimo ver como seu negócio cresceu, e não apenas por causa dos visitantes que eles nos trazem, mas também porque o produto em si faz muito pela cidade de Chicago. O Go Chicago Card é promovido nos EUA e no mundo como uma maneira de chamar a atenção para tudo o que Chicago tem a oferecer como um destino de férias. Além disso, os visitantes adoram o valor que recebem ”.

O visitante de referência utilizado no popular Cartão Go Chicago, um dos carro-chefe inteligente de destino "Go cartão". Go Cards permitem um cliente a pagar um preço único e, em seguida, usar o cartão como o seu bilhete de entrada para todos quantos 80 diferentes atrações em um determinado destino. Smart Destinations outro produto, o Passe Explorer, da mesma forma permite que os clientes a economizar tempo e dinheiro, pagando uma vez para o cartão e, em seguida, usá-lo para um determinado número de atrações em seu destino de escolha. A área de produtos disponíveis em toda a América do Norte - a partir de Oahu para Boston, San Diego para Toronto, e uma dúzia principais destinos no meio.

Headquartered in Boston, MA with locations throughout North America, Smart Destinations is the premier provider of unlimited admission attraction passes in 15 major North American travel destinations from Oahu to New York City. Smart Destinations’ Go Cards and Explorer Passes offer pre-paid access to over 425 museums, attractions, and tours for one fixed price. The combination of savings and convenience has resulted in 94% customer satisfaction as measured by 3rd party research and helped the company rank 78 on the Inc 500 list of fastest growing companies. Distributed through major travel services in 25 countries, corporate HR departments and their vendors, as well as on the Web, Smart Destinations’ products are a “trusted companion” for the best a destination has to offer at an unbeatable price point.