Build Your Own Ticket Now Available for San Francisco

Boston, MA — Smart Destinations, the company behind Go City Cards and Explorer Passes, announces the expansion of its Custom Explorer Pass to San Francisco. This new product empowers travelers to San Francisco to choose exactly what attractions they want to see and have them built into a custom ticket that saves time and money.

“When it comes to sightseeing, standing in lines to pay full price remains the norm,” said Cecilia Dahl, founder and President of Smart Destinations. “That’s crazy. It’s like the Internet never happened. We’ve launched ‘build your own ticket” so people can spend less time in line and save money while still having complete freedom to select what they want to see and do.”

The process to build your own ticket to San Francisco is straightforward. First, a customer visits the online configurator where they choose which museums, sights, and tours they wish to visit. Each selection gets added to the custom ticket and a running total shows their savings. When done, they check-out and receive a custom guidebook matching their choices and their custom explorer pass is shipped to them. Their Custom Explorer Pass works as an admission ticket at each of the sights they selected.

“People build custom shoes, custom pants, even custom furniture online,” continued Dahl. “This is easier than that. And while custom product usually costs you more, our customers actually save money by building their perfect sightseeing pass. This is a no-brainer for anyone planning on visiting San Francisco.”

O crescente número de atrações disponíveis para o Explorador Passe personalizado San Francisco inclui 22 do deve ver atrações em São Francisco, o Exploratorium de ao Aquarium of the Bay, um passeio do porto e até mesmo um passeio Gray Line Wine Country. Para obter mais informações e para começar a construir sua própria visita bilhete: Personalizado San Francisco Explorador do Passe

Smart Destinations é o principal fornecedor de ilimitado passeios admissão passa em 15 principais destinos turísticos da América do Norte de Oahu para Boston. Sistema de bilhética dos Smart Destinations abrange mais 425 museus, atrações e passeios, agregando-os em cada destino em preço fixo, produtos multi-admissão, resultando em até 50 % De economia em comparação com a compra de bilhetes separados. A combinação de economia e conveniência resultou em 94 % De satisfação do cliente como medido por 3 pesquisa rd partido e ajudou o posto empresa 78 ligar Inc. Magazine 2008 lista do 500 empresas que mais crescem. Distribuído através de grandes serviços de viagens em 25 países, bem como na Web, produtos dos destinos inteligentes são um "companheiro confiável" para o melhor destino tem para oferecer a um preço imbatível. Para obter mais informações sobre a empresa e seus produtos, visite www.smartdestinations.com .