See More Attractions For Less This Holiday Season With The Go City Card

The Go City Card is the best way to save money on entry to many of these attractions which feature special holiday shows the kids will want to see.

BOSTON, MA ( novembro 18 , 2015 ) - Muitas famílias fazem uso de ruptura do Natal para visitar parques temáticos e destinos de clima quente. o Vai o cartão Cidade é a melhor maneira de economizar dinheiro na entrada para muitas dessas atrações que apresentam feriado especial mostra as crianças vão querer ver.

Why use the Go City Card? Those who plan to visit multiple attractions can benefit from bundling the purchase of entry to each one and save both money and time. Depending upon the city and Go City Card purchased, there can be a savings of up to 55%.

Além disso, você pode fazer uma decisão de última hora para comprar bilhetes, os passes são entregues diretamente para seu telefone inteligente em um instante, e a tecnologia patenteada permite que você tenha acesso às atrações em toda a cidade apenas por digitalizar a passagem em seu smartphone. Na atrações selecionadas, você pode até ignorar longas filas de ingresso.

Here is a roundup of just some of the holiday attractions travelers can access using a Go City Card (these are in addition to many other popular attractions they will want to visit when they are in any one of the 11 destinations where the Go City Card is available):

CHICAGO

• “Christmas Bricktacular” at Legoland Discovery Center (Chicago, IL)
  • “Christmas Around the World” at Museum of Science & Industry (Chicago, IL)
  • "Holiday Express: maior Trem do City" em 360 Chicago (Chicago, IL)

LAS VEGAS

• “The Hangover Experience” at Madame Tussauds (Las Vegas, NV)

LOS ANGELES

• “Grinchmas” at Universal Studios Hollywood (Los Angeles, CA)
  • "Holiday in the Park" no Six Flags Magic Mountain (Los Angeles, CA)
  • “The Polar Express: 4D Experience” at the Queen Mary (Long Beach, CA)
  • “Knott’s Merry Farm” at Knott’s Berry Farm (Buena Park, CA)

MIAMI

• “Zoo Lights” at Zoo Miami (Miami, Florida)

NOVA YORK

• Radio City Music Hall Stage Door Tour (New York, NY)
  • Hop-On Hop-Off Bus Tours to see the city holiday lights and Rockefeller Center Christmas Tree (New York, NY)
  • Rockefeller Center tour para ver a árvore de Natal e pista de gelo sazonal (New York, NY)

ORLANDO / CENTRAL FLORIDA

• "Bricktacular Natal" em Legoland, Florida (Winter Haven, FL)
  • SeaWorld’s Christmas Celebration at SeaWorld (San Diego, CA and Orlando, FL)
  • Busch Gardens Christmas Town no Busch Gardens (Tampa, FL)

SAN DIEGO

• "Sinos da selva" no jardim zoológico de San Diego (San Diego, CA)
  • “Holiday Snow Days + Winter Nights” at Legoland California Resort (Carlsbad, CA)
  • SeaWorld’s Christmas Celebration at SeaWorld (San Diego, CA and Orlando, FL)

SÃO FRANCISCO

• "Holiday in the Park" no Six Flags Discovery Kingdom (San Francisco, CA)
  • “Tis the Season for Science” at the California Academy of Science (San Francisco, CA)
  • Hop-On Tour Hop-Off para ver as exibe a janela em Union Square (São Francisco, CA)

O cartão Go City também é um grande presente de Natal para aqueles que sabem um amigo ou um membro da família está indo viajar para um desses destinos durante as férias. Ele pode ser comprado on-line e entregues via e-mail ou correio tradicional. Para mais informações sobre dando a Go City Card, visita gocitycard.com/gift .

For additional information, visit GoCityCard.com.

Sobre Vai o cartão Cidade

Go City Card, a division of Smart Destinations, sells multi-attraction passes to 11 of the most popular tourist destinations in the U.S. including Boston, Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego, San Francisco, and Washington, DC. Go City Cards can be purchased online and instantly delivered to a traveler’s smart phone or they can be bought at brick and mortar outlets within a city upon arrival. Travelers choose from different types of passes to fit their needs including an all-inclusive pass which provides carte blanche to visit any of that city’s included attractions or a “Build Your Own” which enables a traveler to create their own itinerary. Depending upon the pass selected, travelers can realize a savings of up to 55% less than paying at the gate. All passes come with valuable extras including the ability to skip the line at select attractions and comprehensive guidebooks that offer insider tips and bonus discounts on shopping and dining.

For additional information, visit GoCityCard.com

Press Contact: